Nyeste nyhed

Sådan forløb DANMARK SPISER SAMMEN

Se videoen

DANMARK SPISER SAMMEN i uge 17

Som en del af det landsdækkende initiativ ”Danmark Spiser Sammen”, der sætter spot på fællesskab og det sociale omkring et måltid, inviterer Ældre Sagen Møn-Bogø og Røde Kors Møn- Bogø til fællesspisning. For mange kan det være svært eller endda et tabu at gå alene ud og møde nye mennesker. Vi opfordrer derfor alle interesserede til at invitere en ven, kollega eller nabo med til dette arrangement, da det er nemmere at komme ud af døren, når man har følgeskab. I Stege løber arrangementet Danmark Spiser Sammen af stablen tirsdag d. 25. april kl. 1200 – ca. 1500 og det foregår i Møns Hallen. Billetter kan hentes i Røde Kors butikken i Storegade senest d.21. april Dørene åbnes kl. 1130 og man bedes medbringe sin billet til forevisning. Der er begrænset antal pladser (200), så det er med at sikre sig en billet i god tid. Billetten er gyldig til et måltid varm mad, 1 øl eller vand, kaffe, sang og musik. Vi i Røde Kors og Ældre Sagen vil gøre vores bedste for at give gæsterne en dejlig eftermiddag. 2016-06-11: 10 min. Video med nørklerne 2016-04-26: 1. Helbredet har for Charlotte Sneding Rohde betydet, at hun pr. 25. april 2016 har set sig nødsaget til at slippe al form for foreningsarbejde, og det betyder, at hun ikke mere er medlem af vores bestyrelse. Tak til Charlotte for indsatsen hidtil.  God bedring ønskes. 2. Vi søger medarbejdere til butikken. Se her. 3. Besøgstjenesten forsøger at etablere en besøgsordning for unge mennesker. Læs mere her.